Wednesday, June 2, 2010

2 veckor senare....

Ojoj, internetberoendet har försvunnit lite efter att haft begränsad tillgång (heter det verkligen så?) i 2-3 veckor. Towe har blivit hämtad av flygplatsbussen och jag har tagit mig till the halls där det nu börjar bli dags att packa ihop mitt liv i en resväska på 20kg....hur nu det ska gå!? Towe hade 21 kg när hon stängde resväskan och hon har varit borta i 2 veckor. Jag köpte ett par nya skor idag som tack och lov fick följa med systeryster och hennes handbagage. Hon går nu alltså och släpar på totalt 6 nya par skor+ 1 par mina nya skor+ 3 par gamla och har på sig 1 par nya...hon fixade alltså att köpa en hel del skor på bara några dagar (tur att de nästan är gratis här).

Förhoppningsvis har hon hade lika kul som jag har haft. Vi har skrattat en hel del, speciellt i Malaysia där vårt hotellbadrum gav oss många chanser att bryta ihop av skratt!

Som vanligt är jag lite stressad när jag skriver här, massa saker som ska fixas direkt plus att jag ska vara middagssällskap till Salla. Men ska lägga upp 1 eller 2 bilder senare :)

No comments:

Post a Comment