Friday, June 4, 2010

Pandor och betyg

VG i 15 hp Företagsekonomi C teori-check. VG i managerial leadership-långt ifrån check. Fick tentaresultaten idag, såg dem alldeles nyss. Det gick väl ungefär som jag trodde antar jag. Man ser ett mönster, de kurser jag tyckt varit intressanta har det gått riktigt bra i oavsett om det varit en högre nivå på kursen eller ej. Kurser som jag dagdrömt mig igenom har det inte gått riktigt lika bra i. Airport Management gick det överraskande bra på, yay! Kan alltså åka hem och känna att jag lärt mig någonting.

Tidigare idag var jag, Sanna, Salla och Tytti (eller hur man nu stavar det?) på Ocean Park där vi såg söta pandor. Vi var även på delfinshow-inte lika spännande. Efteråt åkte vi till Sha Tin och åt middag på en thairestaurang och nu är jag och Salla tillbaks i the halls men ska snart gå till TST och möte upp dem andra två för lite efterrätt. Det är Sallas sista kväll så vi måste göra något! :)


No comments:

Post a Comment