Thursday, June 3, 2010

Dagen då 31 blev 32

Skor. De flesta tjejer jag känner tycker om skor, det går inte att ha för många! Jag har hittat en ny vän här borta som tycker om skor lite extra mycket skulle jag väl kunna säga. I veckan hade Salla räknat hur många skor hon köpt under vår tid i hk- 31 par räknade hon till! Idag köpte hon ett sista par, 32 par skor på en termin är rätt bra kämpat ändå tycker jag. Jag ligger i lä på den fronten helt enkelt...

Vi var i Mong kok idag eftersom att hon åker till flygplatsen på lördag, och imorgon ska hon och jag till Ocean Park (så det finns ingen mong kok-tid kvar). Nu har jag ca 45 min tills jag och Salla ska bege oss mot TST och möta upp Sanna och hennes vän för lite middag och utgång på det.

Tidig morgon imorgon, hämta mina 500kr (som vi alla glömt att vi betalat i deposit i början av terminen) sen till Ocean Park. I helgen ska jag packa och väga och se om jag måste posta något eller om jag får leva med en kostsam övervikt.




No comments:

Post a Comment