Saturday, June 5, 2010

Torsdag och Fredag

Det här var igår nä vi var påväg till postkontoret. Stéphanies "lilla" låda vägde 16kg och Sallas stora box vägde över 30kg. Hon hade dessutom 9kg i den rosa påsen bakom henne. Stéphanies väska väger nu 21 kg så hon är okej, men Sallas väger 32kg så det ska bli spännande att se hur det går för henne i kväll- se ifall Kenji har berättat för sina gamla kollegor att vara shyssta eller inte. Jag har fortfarande inte vägt någonting...hoppas på att jag inte har allt för mycket.

Efterrätter vi beställde in i torsdags, syns det att vi är stora fans av mango?

Stéphanies lösning på övervikt- "I'll just wear ALL of my necklaces and headbands!"

Idag är det tvättning som gäller, yes jag tog äntligen tag i det! Efteråt tar jag med mig Salla till nagelstället jag tog med Towe till. Sen blir det någon form av mat tillsammans med henne och Sanna. 18.30 sitter jag i en taxi påväg mot central pier no 9 för en yacht party vilken jag redan vet kommer bli hur bra som helst! Två kompisar, Christo och Serguis, fyller år nu i dagarna så det är en 3-dagars som står på schemat med start med båt och lkf.

No comments:

Post a Comment