Monday, June 7, 2010

Måndag

Ångesten har börjat krypa fram nu, jag är inte riktigt redo mentalt att åka hem. Samtidigt känner jag mig jätteförväntasfull och glad över att få komma tillbaka till Sverige. Men allt kommer vara så annorlunda!

Kenji har berättat var jag ska checka in för att slippa betala övervikt och skulle även fixa med plats så jag inte behöver ha någon bredvid mig, perfekt! Vi var på nagelstället och fixade naglarna, jag gick wild och provade något nytt (istället för fransk). Glitter!!! Tytti skrattade åt mig hur jag höll på. Jag gick från att vara helt emot glitter till att tänka att lite vitt glitter som fransk kanske vore okej, till att ha massa silverglitter och säga att "nej inga stenar" till att ha tre stycken på två fingrar...

En dålig bild på mina glittriga naglar (bilder gör verkligen inte naglarna rättvisa men det är något i alla fall)
Imorgon gäller det. Posten, sista minuten shopping (?), temple street, checka ut, flygplatsen, hem. Usch, det kommer bli jobbigt att säga hejdå till Sanna imorgon trots att jag vet att hon och jag verkligen kommer träffas igen.

No comments:

Post a Comment