Tuesday, March 9, 2010

Bra vänner är bra att ha, andras bra vänner är också bra att ha ibland

Stackars Kenji har fått ringa runt och leta bra priser inför vår resa nr. 2. Sanna, Salla och jag tar och åker på en weekend till Bangkok om 3 helger. Sannas kompis Kenji får rabatt på flygresor och hotell så han har fått boka flygbiljetter till oss. Den här gången blir det med ett flygbolag jag faktiskt känner till (Thai airways). han håller även på att boka hotellrum till oss. just nu. Hur bra är det inte med vänner som har vänner som kan hjälpa till med sånt här? Helt perfekt om ni frågar mig. Det känns riktigt lyxigt att bara åka iväg till Thailand såhär! Men det är lika bra att passa på när vi ändå är här, allt är så nära och det gör ju det hela mycket billigare.

Det är dessutom roligt, för vi har planerat det här utan att berätta för så många andra. Men nu är det en del kompisar som vi pluggar med som också ska åka, samma helg, eftersom att det är full moon party. Så nu kanske vi kan träffa de där någon dag också! :)

Nu gäller det bara att jag sätter igång och pluggar för fullt! Eftersom att vårt airport management midterm tydligen inte existerade har jag nu 1,5 veckor då jag inte behöver lämna in någonting, vilket är perfekt, då kan jag förhoppningsvis få lite annat gjort!

1 comment:

  1. Åh, vad roligt med en tripp till Bangkok! Ta hand om dig! Kram Therese!

    ReplyDelete