Wednesday, March 31, 2010

Kaffe och blåbär

Stéphanie och jag har bytt plats, hon är nu i Thailand och backpackar under vårt påsklov. Det här betyder att jag har vårt rum helt för mig själv! :) Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att ha ett rum för sig själv, vara själv och kunna ha sina egna rutiner, inte bli störd av att hon skriker i telefonen. Oj, nu låter det som att jag är jätteless på henne; jag tycker om henne men det blir lite för mycket ibland. Det finns ingenstans man kan stänga in sig och bara vara själv.

Nu sitter och jag hinkar kaffe och äter blåbär för att hålla mig vaken. Jag måste skriva på en av mina gruppers rapport eftersom att jag tror vi håller på med fel sak. Sedan måste jag försöka komma igång med mina egna ledarskapsundersökning.


No comments:

Post a Comment