Monday, March 8, 2010

Tredje gången för idag, vad är det för fel?

Jag måste avreagera mig lite! Jag förstår inte vad det är för fel på alla mina grupper, vi gör varsin del för att det ska bli mindre tidskrävande. Jag väljer vad jag vill prata om, tar självklart det svåraste märker jag för sent, letar fram information som passar, gör min del av powerpointpresentationen och skickar iväg den till tjejen som ska sätta ihop det till en helhet. Precis som förra gången. Bara det att förra gången gjorde tjejen förbättringar så att det blev lättare för mig att komma ihåg vad det var jag skulle säga. Men nu har de ändrat det jag ska säga, lagt till punkter som jag ska prata om, och tagit bort mina exempel. Hur ska jag kunna göra en presentation bra om jag inte ens vet vad det är resten av min grupp har lagt till för punkter på det jag ska säga, eller saker som jag inte ens håller med om?? Sista presentation men den här gruppen är imorgon, jag är glad! (Undra om det är såhär gubben, som pluggade feken med oss och hamnade i samma grupp som en bunt 20-någonting tjejer, kände sig när de skulle göra grupparbeten...)

Nä, tacka vet jag eget arbete och grupparbeten med Anna och Johanna. De är dessutom de enda som förstår gubben-referensen...

No comments:

Post a Comment