Sunday, March 7, 2010

Kristinatid

Idag har jag umgåtts med Kristina i ca 3 timmar, trots de 8230.70 kilometerna (källa) vi är ifrån varandra kan vi ändå spendera våra timmar tillsammans på samma sätt som hemma. Vissa dagar får jag riktig Kristina-abstinens eftersom hon nog är den person jag vanligtvis pratar med och träffar mest så det känns bra att få prata, ventilera, skvallra, skratta och hålla sig uppdaterad. Första utgången är redan inskriven i kalendern. Vi kommer att ha mycket att fira då! Men det är fortfarande 3 månader och ca 4 dagar kvar tills dess. Innan juni har jag mycket annat roligt som jag försöker planera in just nu. Får dessutom finbesök redan nästa månad som jag ser framemot och försöker komma på vad man ska kunna hitta på i den här fantastiska staden.


(Kristina och jag - en minnesvärd kväll för ca 1 år sedan)

No comments:

Post a Comment