Monday, March 22, 2010

Glad glad glad

Kom precis på att det inte alls var luftföroreningarna jag skulle skriva om...egentligen. Skulle ju berätta hur glad jag är! :) Jag tror vår- och sommarkänslorna börjat komma igång nu när det är varmt och soligt igen. (eller ja, soligt bakom föroreningsmolnen ;) ) Anledningen till att jag är så glad hela tiden beror nog till stor del på att jag trivs så sjukt bra här. Det finns inte mycket att klaga på. Sen att jag fått se så mycket redan nu och snart kommer få se och upptäcka ännu fler länder och roliga saker gör allt bara ännu bättre.

Jag längtar inte hem, men jag längtar till allt roligt som väntar där hemma! Jag har gått med i Takets facebookgrupp, dit jag helt klart tänker dra med mina kära vänner flera varma sommarkvällar. Eventuellt blir det en festivalhelg. Sa jag att Anna stannar i Uppsala över sommaren? :D Det kommer bli bra, helt klart... Och trots att jag knappt kan sitta still på stolen för att jag längtar efter allt så vill jag inget annat än att ta tag i minutvisaren på klockan för att hålla tillbaks tiden lite lite mer. Jag har alldeles för roligt här för att tiden ska få springa iväg såhär! Det kan få bli den 10e maj, då har jag en månad att bara ha kul! Förhoppningsvis stannar många kvar till början av juni.

Thailand på torsdag. Hem på måndag. Storfrämmande på fredag! Jag längtar! Sa jag att jag var glad? ;)

Så här glad har jag varit nästan hela dagen
Jag och Anna hoppade innan en gasque
Johanna, hur blir det för dig i sommar, säg att du stannar! ;)

3 comments:

  1. Gud, din glädje smittar nästan av sig genom skärmen! ;) Härligt att du trivs så bra, även om jag måste säga att jag verkligen längtar hem dig! Sommaren - och hösten! - KOMMER att bli grym Sophie! ;)

    ReplyDelete
  2. Jag längtar efter lite sol så det kan gärna få bli 20e maj nu nu nu! Vi måste planera lite också. Skype-date och boka flygisar kanske ? Boende ? Jag vet ingenting.

    ReplyDelete
  3. Anna: Sommaren och hösten kommer bli super! Jag längtar verkligen tills vi kan catcha up på riktigt!

    Towe: absolut. we fixar det när jag kommer hem igen.

    Jag saknar er båda två otroligt mycket bara så ni vet!

    ReplyDelete