Thursday, March 25, 2010

Thailand!

Jag vill åka nu nu nu! Har slängt ner några linne och shorts i väskan, vad mer behöver man? En bikini kanske. Det blir handbagage den här gången också, då vet jag att ingenting försvinner + att jag slipper kånka runt på det stora schabraket till väska jag kom hit med.

Imorgon vid den här tiden kommer jag att sova i ett rum på ett hotell i Bangkok. Där stannar vi tre nätter. Planen är: 1 st palats. 1 st tempel 1 st shopping 1 st massage/spa X st thaimat.

Sedan tar vi en buss till Pattaya, där vi har ett rum på ett annat bra hotell. Bilderna ser bra ut, vi hoppas på det bästa helt enkelt. I Pattaya ska vi hålla oss på avstånd från sexturismen och istället njuta av värmen och att bara ta det lugnt vid poolen. På måndag, när vi är tillbaks igen får vi se om den här resan gick bättre än Fillipinernaresan. We'll see...

Mycket skolgrejer att göra nu, men i helgen blir det till att inte tänka så mycket på det.
Ha det så bra allihopa! :)

1 comment:

  1. Ha det wunderbart Sophie! :) Och njut av Thailand för mig också ;)

    ReplyDelete