Wednesday, February 10, 2010

Dagen har inte börjat som planerat. Det är konstigt, de tisdagar jag gått ut har det inte varit lätt men jag har ändå kommit upp på morgonen efter, klarat mig igenom 8.30 lektionen och 10.30 lektionen. Igår hade jag inte ens en tanke på att gå ut, jag läste en bok innan jag släckte lampan. Vaknade 8.50! Jag hade glömt sätta igång väckarklockan, såklart. Tänkte att "okej, jag missar första lektionen, då kan jag lika gärna sova en timme till." Det skulle jag inte gjort, glömde även den här gången väckarklockan och vaknade därför 10.35. Men jag tror jag lärt mig mer på egen hand, nu var jag ju tvungen att plocka ner böckerna från hyllan och läsa de kapitlen lärarna gick igenom. Tog mig en snabb titt på powerpoint presentationerna också, det var sånt jag lärde mig förra terminen. Nu sitter jag med dagens första kopp kaffe och om 14 minuter ska jag och Sanna ge oss iväg på bikini- och flipflopjakt inför nästa vecka.

(jag har dessutom varit den perfekta roomien och skurat golven nu på morgonen, det var välbehövligt!)

No comments:

Post a Comment