Monday, February 15, 2010

Hjälp, valet av film var kanske inte det bästa ikväll. Efter att vi varit och kollat på nyårsparaden nere på Nathan Road gick vi tillbaks till the halls via east tst. Vi var några stycken som tittade på film i ett av killarnas rum. Taken var namnet på filmen vi såg. Den var bra och jag kan rekommendera er att se den, men inte bra för mig och Salla som satt och tänkte på kidnappade tjejer och Filippinerna. (Filmen handlar om kidnappning, droger och trafficking.) Jag kände att det var tillräckligt med filmtittande efter att vi började se The Departed också. Nu måste jag göra lite skolarbete eftersom att jag förmodligen inte kommer ha så mycket tid över imorgon igen. Imorgon är det fyrverkerier på kvällen och innan på dagen ska jag hinna träffa Alex och Ewa för att prata lite om hur vi ska göra med flygen från Manila.

En liten parentes, det finns en hel del killar här (asiater) som har bra klädsmak och vet hur de ska klä sig. Idag såg jag en som hade riktigt snygg stil, det visade sig sedan att han är svensk. Japp, såklart han är...Man kan faktiskt se på kläder och frisyr att vissa personer kommer från Sverige eller Skandinavien.

Här är några få bilder från paraden, som var riktigt dålig.

Drake. Det går inte att visa på bild hur den rör sig, men ni har kanske sett det på tv eller film någon gång.


Det var mest massa reklam för olika företag, här är det Disneyworld som firar nyåret.


Det här finns på sidan av ett hus i East tst (byggnaden är new mandarin plaza)


No comments:

Post a Comment