Tuesday, February 2, 2010

Presentation

Första hk-presentationen kan nu räknas som avklarad, det var inom ämnet Strategic Brand Management som jag och min grupp skulle presentera ett "Red Bull"-case. Jag visste ungefär vad jag behövde säga, men jag såg hade inte sett vår färdiga powerpoint presentation förrän 1 timme innan vi skulle presentera och ALLT det jag skulle säga var borta eller omformulerat. Så det blev ca 6 minuter improviserat prat från min sida, men det gick väldigt bra. Jas som gjort presentationen hade gjort den sjukt snygg, jag blev riktigt imponerad!

Ikväll är det tacos och ZaZa som gäller, jag ska försöka lura med mig Stéphanie också. Jag måste även försöka hitta en film idag, ska iväg snart och se om jag kan hitta någon bra.


2 comments:

  1. Hej!
    Idag ska jag skicka ett stort kuvert till dig. Jag hoppas det kommer fram i tid.
    Grattis till din första presentation i HK.
    Det verkar ju ha gått bra.
    Kram mamma

    ReplyDelete
  2. Jag ska hålla koll på mitt lilla postfack :)
    Kram Kram!

    ReplyDelete