Friday, February 19, 2010

Puerto Galera

Okej allihopa (mamma), jag lever!!! Men hjalp vad det har har blivit en spontan resa. Det har varit kaos fran forsta borjan...Det blev ingen vulkanvandring eller valhajar, jag forklarar mer nar jag kommer hem. Nu sitter iallafall jag och Sanna pa ett internetcafe i Puerto Galera. Vi bor pa ett hostel/hotel agt av en svensk man. What are the ods? Vi har akt buss till en hamn, dar vi tog en bat (tank robinson) till en strand, nu ar vi alltsa pa en liten o utanfor Manila nagonstans.

Fodelsedagen borjade inte jattebra, men det blev en riktigt bra dag tillslut. Jag forstar inte att det har gatt sa bra som det faktiskt har gjort, tror vi har haft riktigt mycket tur!

Jag och Sanna funderar pa att aka tillbaks till Manila imorgon och vara dar sista dagen pa sondagen, medan resten av tjejerna formodligen stannar kvar har pa stranden.

Mitt svenska simkort fungerar inte alls har, den hittar inget nat. Och mitt honkong-nr fungerar halft. Jag har fatt de sms:en ni har skickat (tack! :) ) men jag kan inte svara pa dem och jag kan inte ringa.

Jag kommer nog aldrig komma tillbaks till det har landet igen (inte pa ett bra tag iallafall). Det kommer dock bli en bra historia...jag skiver och berattar om hela kaoset pa mandag nar jag forhoppningsvis ar hemma :) (det ar inte saaa kaosartat som det kanske later sa oroa dig inte mamma)

1 comment:

  1. Oj oj, det låter... spännande ;) Ser fram emot att höra fler detaljer, tror jag iaf... ;) Ta hand om dig!

    ReplyDelete