Sunday, February 28, 2010

Dagen i bilder 2

Efter föreläsningen idag gick jag hem ett tag, pratade med Kristina och sen gick jag och Sanna för att leta efter något litet att äta. Det slutade med att vi hamnade i en trång liten skobutik med rea. 40 kronor/par. Vi köpte ett varsitt par stövlar, helt okej pris. Sen träffade vi fyra andra för att åka till Mong Kok och äta middag på en piratrestaurang. Det var inget piratigt med stället, men väldigt god mat! Efter det splittrades vi upp eftersom killarna inte ville se filmen Valentine's day med mig, Sanna och Cynthia. Vi gick till ett (12 våningar högt) shoppingmall där även bion finns. Köpte våra biljetter och sen roade vi oss bäst vi kunde, det gick väldigt bra. Här kommer bildbevis.

Vi hittade en butik som sålde t-shirtar.


Monster sushi? Deras nyhet var att de hade hjärtformade sushibitar. Hur monster är det?


Från våning 12, ner mot marken. Det går inte att se så bra men det är högt!

I rulltrappan på väg upp


Vi hittade en gosedjursaffär. Cynthia med en kycklingmössa


How about en ny matta? Fanns i giraff, hund, kyckling osv


Nya söta figurer i centret. (nej, jag menar faktiskt inte mig och Sanna)


De sista två bilderna är inte från idag utan i förrgår när jag och Sanna var och åt efterrätt på ett efterrättsställe i närheten.

Inbakad glass i något som smakade som våfflor ungefär


Mango inbakat i något geléaktigt. Väldigt gott och uppfriskande

No comments:

Post a Comment