Sunday, February 28, 2010

Till Agneta!! (om du läser det här, annars får du berätta för henne Therese)

Agneta, du är för söt!! :) Tack tack tack!! Nora-kortet sitter nu uppsatt på anslagstavlan bredvid det fina kortet jag fått från farmor, resten är i säkert förvar. Idag fick jag paketet du skickade. Tyvärr kan vi inte skylla på kinesiska posten eftersom att det tydligen kom hit redan den 10 februari. Den här gången var det min franska granne som bor i rummet bredvid som haft lappen hela tiden. (Man får en lapp om att man har brev att hämta ut). Jag träffade henne i köket i morse och då berättade hon att hon hade min lapp och att hon hade haft den ett långt tag men glömt att ge den till mig eftersom hon ändå inte trodde det var något viktigt. Jag blev irriterad men det var det bara Stéphanie som fick se.

Tidning, godis godis godis, nyponsoppa och chokladpudding!!


Tack!

No comments:

Post a Comment