Wednesday, February 3, 2010

Vardag är bra ibland

Väckarklocka, dusch, frukost, skola, hem. Städa, tvätta, uppsats, middag, sova?

Nä, riktigt så tråkig kommer nog inte dagen bli trots att jag faktiskt ska eller har gjort det mesta på listan. Om en timme ungefär är tvätten klar och jag har då tänkt röra mig ner mot "centrum" (?) för att sätta mig på en Starbucks i närheten för att börja skriva lite på min mini-ledarskaps-uppsats.

Ett litet sidospår. Det var länge sedan jag drömde någonting men i natt har jag haft många olika drömmar. Först var Kristina och Towe här och jag skulle visa dem lite allt möjligt och sen längtade jag hem och började gråta. Så då var jag helt plötsligt i Sverige, på ICA av allt ställen där jag inte kunde välja vilken mjölk jag ville ha. Och jag kunde verkligen inte förstå vad jag gjorde i Sverige- där ville jag ju inte vara! Så då visade det sig att det var mamma som hade lurat mig på något sätt. Sen kommer min favoritdel av drömmen! Jag träffade Farmor, och hon och jag åkte ner för ledstången i ett trapphus! Det var hennes idé!
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den här drömmen, haha, men nu har ni fått se vad som händer i mitt huvud när jag sover...


Observera priset

No comments:

Post a Comment